15 August 2010

Kartun untuk Majalah DPA 2010

Huahh~~ minggu ni aku ade kelas pengurusan kewangan. Lecturer-lecturer yang mengajar actually semuanya best, baik dan bersemangat belaka.

Tapi memandangkan aku ni jenis yang memang tak minat angka2 mahupun nombor2 nih (aku pun xtau macam mana aku boleh jadi engineering student....), maka perhatian aku di dalam kelas kerap terganggu. Tau-tau aku da sampai 'London' da...hehehe

Ni tak boleh jadi, aku kena buat sesuatu untuk elakkan aku 'terbang secara percuma ke London' lagi. Maka aku pun mintak la belas ihsan member sebelah kiri (Saiful) untuk sedekahkan A4 paper kat aku. Pastu aku minta belas ihsan member sebelah kanan (Yun) untuk pinjam pen ink hitam dakwat cair dia...Dan, apa lagi, aku pun menconteng la atas kertas sambil telinga mendengar intipati kuliah yang penceramah beri.

Akhirnya, dalam beberapa jam, siaplah lukisan kartun aku. Aku sumbangkan lukisan kartun tersebut untuk Majalah DPA. Habis je kelas, aku pas kepada Cik Suraya kita selaku salah seorang AJK Majalah.

Mungkin intipati kartun yang aku lukis ni tak difahami oleh orang lain selain student DPA 1 2010, namun aku tetap nak share kartun ni dengan pembaca blog ku ini (^_-)V




No comments:

Post a Comment