26 July 2010

Lakaran dan contengan di sketch book



Dalam kelas, sambil tengok tv, tepi pantai, sebelum tido, mana-mana la situasi yang aku rasa aku bosan dan tension ke, aku mesti capai pen@ pensel @ warna untuk menconteng sesuatu. Itu dah memang kebiasaan dari zaman sekolah lagi. Dengan cara itu aku enjoy..

Bila aku kumpul-kumpul semula sketch book aku dan belek satu persatu, banyak jugak dah koleksi lakaran-lakaran dan lukisan aku.

Ada la dalam 10 sketch book aku yang sejak dari tahun 2000@ 2001 aku masih simpan lagi.

Dan sebahagiannya ingin aku kongsi bersama pembaca blog nih :)


Selamat menjamu mata~















































































4 comments:

  1. menarik...

    sgt memberi inspirasi untuk wat sketching...heheh..smart lakaran2 yg ada....

    ReplyDelete
  2. TQ Adie :)

    ade mase free, sketch2 la n masukkan dalam blog..leh sharing dan bagi komen sesama sendiri :)

    Besides, boleh tgk lukisan2 kita ada improvement atau x :)

    ReplyDelete
  3. suka lukisan yg pakai pensil
    cantik

    ReplyDelete