11 July 2010

Port Dickson dan Cinta Tiga Segi

10 Julai 2010

Aku berpeluang menemani kawanku, Awi ke P.D. untuk reunion sekolahnya.

Sementara Awi beramah mesra dengan kawan-kawan lama yang dah sepuluh tahun tak jumpa, aku dan Ady Hameme mencari port best untuk memulakan aktiviti melukis lukisan abstrak kami.



Tapi cuaca mendunglah pulak. Awan kelabu yang berarak mematikan mood untuk melukis tetapi digantikan dengan mood untuk bermain dengan pasir pantai dan menghayati permandangan pantai.

Tak lama kemudian, hujan rintik-rintik pun berhenti dan kami berdua terus membuat persiapan untuk melukis.



Sememangnya seronok melukis di tepi pantai. Terasa tenang dan damai. Cabaran melukis pada hari ini adalah cuaca yang mendung dan hari yang semakin gelap.



Akhirnya siap sudah lukisan Cinta Tiga Segi aku. Orang lain kurang faham lukisan aku tidak mengapa, tapi aku sendiri fahamnya dengan baik (^_-)V




(Lukisan aku dan Ady Hameme sedang 'dijemur' di tepi pantai)

Apa yang pasti, aku enjoy!

No comments:

Post a Comment