05 September 2010

DUIT RAYA!!! Alhamdulillah~ (^_^)

31 Ogos 2010

Setelah melepaskan lelah sekejap sebab pergi meraikan Sambutan Ulang Tahun Kemerdekaan di Kompleks Sukan Negara (di bulan puasa dan cuaca yang agak cerah la juga), aku menyinsing lengan menyiapkan lukisan yang ditempah oleh sahabatku yang bernama Liza seperti mana yang pernah dijanjikan untuk disiapkan sebelum raya.

Liza menempah lukisan untuk dijadikan sebagai hiasan di ruang tamu rumahnya. Setelah beberapa siri perbincangan dijalankan akhirnya aku tiba ke stage terakhir iaitu untuk menconteng kanvas putih menyiapkan lukisan untuk sahabat aku itu

Sebelum tu, mari kita berkenalan dengan sebahagian daripada 'my gears'....Hehehehe





Setelah berusaha dengan gigih, akhirnya inilah hasilnya. TAADAAA~~~~





Pada tanggal 31 Ogos 2010 bersamaan dengan Ulang Tahun Ke 53 Kemerdekaan Negara Malaysia, aku berjaya menyiapkan lukisan ini. Puas hati (^_-)V

Lukisan ini berjaya diserahkan secara rasminya kepada pembeli yang menempahnya pada 2 September 2010 :)

Dan........pada 3 September 2010 aku menerima bayarannya. Yahuuuuu~~~ duit raya! duit raya! Alhamdulillah..hehehe

Dapatlah belanja mak aku serba sedikit membuat persediaan raya beliau (^_^)V seronok beliau membeli belah bersama aku

Namun, apa yang paling penting dan memuaskan hati bukanlah duit yang diterima, tetapi respons baik dan kepuasan hati pelanggan (chewahhh..pelanggan lah sangat...).

TERIMA KASIH LIZA KERANA MEMBERI KEPERCAYAAN KEPADA WANI UNTUK MENGHIASI SEBAHAGIAN RUANG TAMU RUMAH KAMU. DAH SIAP GANTUNG DI DINDING RUMAH NANTI, AMBILLAH GAMBAR YE ;)

Satu selesai, ada lagi dua tempahan lukisan untuk dua rumah sahabatku yang perlu disiapkan sebelum akhir tahun ini.

Alhamdulillah, rezeki. Syukur kepada Allah Yang Maha Pemberi Kurnia

No comments:

Post a Comment